Servicii |
S.C. BMS NICO S.R.L. realizeaza: 1. Asistenta tehnica, instruire si consultanta in vederea evaluarii, proiectarii, elaborarii/documentarii, implementarii si certificarii sistemelor de management conform:
• Standardelor in domeniul managementului calitatii, din seria ISO 9000 - care raspund cerintelor legale/reglementare, a clientilor privind produsele/proceselerealizate de organizatie • Standardelor in domeniul managementului protectiei mediului din ISO 14000 - care raspund cerintelor legale/reglementare privind protectia mediuliui • Standardelor in domeniul managementului sanatatii si securitatii ocupationale, din seria OHSAS 18000 - care raspund cerintelor legale/reglementare privind sanatatea si securitatea muncii • Standardului in domeniul responsabilitatii sociale SA 8000 - care raspund cerintelor legale/reglementare privind responsabilitatea sociala • Standardelor in domeniul securitatii informatiei, din seria ISO 27000 - care raspund cerintelor legale/reglementare privind securitatea informatiei
2. Inginerie si asistenta tehnica in toate domeniile de activitate
Realizam prin intermediul colaboratorilor nostri consultanta tehnica pentru urmatoarele domenii: • constructii civile si industriale; drumuri si poduri; metale si produse din metal; masini si echipamnte • produse din cauciuc si mase plastice; comert; tesaturi si produse textile; lemn si produse din lemn • telecomunicatii; tehnologia informatiei/IT; transport
3. Asistenta tehnica si consultanta privind resurse umane:
• stabilirea necesarului de competenta • analiza necesitatilor de competenta(acest lucru se face prin compararea competentei demonstrate cu competenta necesara, la fiecare subiect in parte) • stabilirea necesitatilor de instruire • planificarea si proiectarea instruirii • furnizarea instruirii(inclusiv constientizarea personalului privind relevanta si importanta activitatilor sale si modul in care contribuie la realizarea obiectivelor calitatii si a celor de mediu) • evaluarea rezultatelor instruirii • mentinerea inregistrarilor adecvate referitoare la studii, instruire, abilitati si experienta(pentru intreg personalul care efectueaza activitati influentand calitatea produsului) • elaborarea regulamentului Intern(de organizare si functionare), fiselor de post(anaiza si evaluarea posturilor - matricea relativitatii functiilor) conform legislatiei in vigoare
4. Audit de personal/produs/proces
5. Consultanta privind identificarea nevoilor de dezvoltare organizationala implementarea schimbarilor organizationale
Sunt realizate urmatoarele: • Selectie si recrutare de personal • Restructurari si reorganizari pe baza evaluarii personalului angajat • Consultanta privind sanatatea si securitatea muncii • Dezvoltarea personalului • Studii asupra gradului de satisfactie si motivarea angajatilor, inclusiv planul de masuri si implementarea acestora
6. Cursuri de instruire
Cursurile de instruire cu urmatoarele tematici: • Initiere si auditori interni in managementul calitatii/ managementul protectiei mediului/ managementului sanatatii si securitatii ocupationale |